shhh!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wish You Were Here

Friday 23 September 2011

Pendaftaran konvokesyen 2011

Assalamualaikum :)





Nak story sikit tentang  konvo nie lah,, 
pergh aku tengok best jer kakak abang dah abiskan diploma diorang 3 tahun nieyh.... 
aku? insyallah dapat segulung diploma,, .
aku ngan beberapa kawan budak kelas aku jadi ajk biasa untuk pendaftran kakak abang untuk diaorang konvo pada 24/9/2011. 
So dapat merasa tukang catit kehadiran diaorang,, aku dapat rasa cop borang diaorang dan sikit semak no resit kakak abang tu.. best sangat.. hihihi... then harga untuk hadirkan diri ketika konvokesyen  RM 200.. wau mahal jugaklah. then aku dapat belek belek  pingat anugerah akj untuk jabatan.. lagi best kat belakang pingat tu ada nama kita kalo kita dapat akj dan nama kos yang kita ambil.. perghh best giler ah aku kata,, tapi terdetik kat hati aku, aku boleh ke dapat pingat akj tu.??... 
tu yang menjadi persoalan yang besar bagi aku,, huhuhu 
harap dengan adanya pengalaman yang aku dapat nieyh aku dapat meneruskan pengajian aku nieyh dan kuat berusaha ... 
oh yeahhhhh!! insyallah besok aku nak jalan jalan 
tengok kakak abang nieyh pi konvokesyen nak tengok sangat perasaan diaorang... dan aku cuba masukkan diri aku jika aku akan ambil konvo lagi 2 tahun akan datang.. adakah aku seorang yang happy, semurung orangnya, atau sederhana orangnya,, hihihi.... pengalaman mengajar kita, so aku nak pengalaman tu ajar aku dan berubah menjadi yang terbaik.. insyallah :)









No comments:

Post a Comment