shhh!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wish You Were Here

Wednesday 24 August 2011

salam.. new post! cerita sedih

saya hanya nak mengucapkan selamat hari raya.
cuma raya nie tak cukup sorang dalam family saya,adik no 2 saya tak dapat beraya bersama..
terpaksalah kena terima hakikat,, aku tak tahulah kalo raya pertama aku menangis sebab dier.. coz aku agak rapat ngan dier.. dia teman bebual kisah- kisah remaja kitaorang,, adik aku yang lain baru form 3 and darjah satu,, macam tak sesuai sikit nak cerita tentang kisah remaja kita orang. yela diaorang kecik lagi :( rindu sangat kat dier kot :(

aku harap dier duduk sana dier jadi manusia yang berguna untuk family aku. sebab dialah sorang anak lelaki dalam family kitaorang.. aku sampai termimpi mimpi dier ada kat rumah.. tak apalah tak dapat jumpa selama 4 bulan aja,, then dapat dengar suara dier mungkin lepas 4 Bulan...

raya nie aku macam sedikit sedihlah,, tanpa bilangan keluarga yang cukup.. sedih!!
tak apalah tahun depan dier dapat raya lagi dengan kitaorang :)
tengok budak budak lelaki sem 1 kat sini.. aku teringat kat adik aku... 
Apapon Aku gembira dapat jumpa dier walaupun sekejap dalam 3/4 jam maser hari raya nanti tapi ia amat bermakna bagi aku.. aku nie jenis cepat tangkap leleh sikit,, aku takut jumpa dier aku nangis berjurai jurai nanti :_(.. Ya Allah tolong jangan bagi aku menangis kat sana kalo tengok dier kat sana.. Saya Malu kot! haha
Ajis siap pesan,, kak jangan lupa wat biskut batik yang ko buat dulu masa melawat aku nanti tau,, aku nak sangat makan,, macam macam dier mintak.. insyallah aku tunaikan permintaan dier,, faham kot duduk sana tak semstinya apa yang kita nak kita dapat kat sana... tak sabar rasanya.. korang doa doakanlah family kitaorang melawat ajis kat perak, perjalananya selamat sampai dan balik..tq sangat kat korang doakan kitaorang.. minta dier dapat balik,, tapi tengok keadaan macam tak dapat balik raya.. tak perlah.. ajis nie masa depan ko jugak,, takper sekali jer ko tak dapat beraya dengan kitaorang,, 
tu jelah nak citer,, kang aku tambah lagi cerita berduyun duyun aku nangis kang,, ahaha Malu kot!

oklah aku nak ucapkan : 




berhati hati di jalan raya
a i s h a h m a n a n

1 comment: