shhh!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wish You Were Here

Sunday 29 May 2011

cerita malam tadi :D

Assalamualaikum
ape khabar? erm,, dah beri haiwan saya makan? kalo ye,, thanks kawan :D
malam tadi ngatkan nak buka buku awal sikit tapi dah buka FB and BLOG len citer pula jadi
nie yang aku menyampah nie.. Hah! padan muka ko aishah.
MASER DAH TERBUANG bEGITU SAJE :(

03.39AM


angka digit di atas nie dah menunjukkan bahawasanya aku baru mula nak belajar
aishah! baru nak buka buku!
hampeh tol!


korang nak tengok meja belajar aku tak?
hehe
saya tak boleh duduk satu tempat ajer,
saya nie genyah sikit
lagipon meja saya pon boleh pindah2,, almaklomlah kecik




hah! nie tempat blajar aku pagi tadi hehe,, cantikkan?
remote astro pon ader, kalo gaser nak tido on kejap.....





hah tengok nieyh lagi,, aku zoom sikit,, remote sebelah kertas,,
memang belajar lah,, tapi insyallah aku belajar :)
dah ler lyan FB ngan BLOG lamer,, nie nak lyan TB plak!
Ps aishah kepada buku: sabar yer, buku,, aishah rajin orangyer hehehe






tengok kat cawan tu, air nescafe.. haha
peneman aku ketika buat latihan,, hehe,, fungsi dier untuk mengcloroxkan mate nie dri tido.. hehe




nie tempat duduk aku tgah duduk sekarang nieyh... aku skang nieyh tak boley duduk di atas tempat keras,, ti tulang belakang aku sakit :( sedihkan?
muda2 dah mula wat perangai,, belum tue lagi,, huhu



malam nieyh,, saya ada teman.. aku panggil dier abang casio.. nice name.. hehe
aku kena tekan dier tok beri jawapan kepada soalan yang aku buat nanti,, hehe
ps kepada mr casio: salah jawapan siap kamu! haha




erm hasil malam tadi 



nie lah aktiviti aku buat malam tadi/ pagi tadi.. haha
cantik tak?
1 jam lebeh focus buat benda alah nieyh.. hehe


ok bye3,, 
maser nak siapkan cerita nieyh setengah jam,
yes menepati maser!!
haha,, nie lah cerita saya pada akhir bulan mei nieyh,, 
tunggu bulan jun..
insyallah ader cerita baru!!!

note* gambar agak gelap,, sebab kemera fon nieyh sentitip pada waktu malam
nak beli kamera dslr, belom mampu hehe
second,, nak cepat,, mser to study dah lari
third,, memang dah malam pon,, patut gelap




muka  :P

:)


No comments:

Post a Comment